Beter Bezig
Behind the scenes
‘Behind the scenes’ van de nieuwe Sigma-campagne
Voor de introductie van de vernieuwde Sigma S2U Nova binnenlak heeft Sigma groots uitgepakt met een promotievideo die niet alleen het product, maar ook de duurzame toekomstvisie van het merk in de schijnwerpers zet. En voor wie zich afvraagt hoe zo’n campagne tot stand komt, gunnen wij je graag een kijkje achter de schermen!
Sigma S2U Nova: vertrouwd maar toch nieuw
De vernieuwde Sigma S2U Nova is op het eerste gezicht hetzelfde product als voorheen. Het heeft nog steeds die vertrouwde vloeiing, is net zo makkelijk te verwerken en heeft nog steeds zijn bekende kras- en slijtvastheid en huidvet resistentie. Wat is er dan veranderd? Sigma heeft de productie geoptimaliseerd, waardoor de lak minder CO2-uitstoot heeft. Geen concessies op de kwaliteit, want Sigma S2U Nova biedt dezelfde topkwaliteit, maar dan met een extra groen randje. Gebruik je de vernieuwde Nova, dan ben je dus ‘Beter Bezig’ – zowel voor je project als voor het milieu.
Beter Bezig, stap voor stap
De vernieuwde Sigma S2U Nova staat symbool voor kleine stappen die samen een groot verschil maken. De campagne laat zien dat je nu kunt kiezen voor een duurzame oplossing voor de binnenklus. Zoals een van de schilders in deze ‘behind-the-scenes’ al aangeeft: “Sigma is van toegevoegde waarde voor mijn bedrijfsvoering, goede producten, kwalitatief zeer sterk en duurzaam.” En juist aan dat laatste aspect is de laatste tijd keihard gewerkt. Zonder in te leveren op de bestaande kwaliteiten die de schilders al jarenlang van onze producten waarderen.
Dat is precies wat ‘Beter Bezig’ voor ons betekent: blijven verbeteren, zonder compromissen.